Niet 100% tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten!

 

De Veni Groep streeft ernaar haar dienstverlening steeds te verbeteren. Jouw mening is daarbij erg belangrijk. Ben je niet tevreden en heb je een klacht? Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Je kunt jouw klacht kenbaar maken door telefonisch of schriftelijk contact met ons op te nemen. Als het niet lukt om je klacht naar tevredenheid op te lossen, dan kun je deze binnen drie maanden na ontvangst van onze laatste reactie voorleggen aan het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD).

Persoonsgegevens:

Wij hechten veel waarde aan jouw privacy. Wij registreren jouw klacht en de persoonsgegevens van alle partijen die betrokken zijn bij de klacht. Voor een juiste behandeling van jouw klacht verwerken en delen wij mogelijk jouw gegevens met bijvoorbeeld de vestiging die je hebt bezocht of onze beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar. Wij zijn verantwoordelijk voor een juiste opvolging en registratie van deze gegevens. In onze privacykaart kun je lezen hoe wij omgaan met persoonsgegevens. Hierbij de link naar onze privacykaart: privacykaart.

Damsterdiep 231
9713 ED Groningen

050 364 62 62

[contact-form-7 id=”960″]